måndag 28 mars 2011

Nyhetsbild

Här är en tavla som jag fick montera.














Det här är en bild på min praoplats. Jag var under två veckor på Gallerix.
Jag fick göra ganska så mycket saker där, packa upp varor, prismärka, rensa kort, ta hand om kunder i kassan, slänga skräp, montera tavlor, packa upp varor som kom,
rensa tavlor så att de stod vid rätt ställe och lite annat.
Eftersom att Gallerix är en butik så måste man stå upp väldigt mycket, vilket gjorde att man lätt fick ont i ryggen.
Jag tyckte inte att personalen på Gallerix var så specielt trevliga. Dom kunde ofta bli väldigt irriterade mot än när man nte riktigt förstod vad man skulle göra.
Men det var samtidigt roligt att få prova på att stå i butik men det är inget jag skulle vilja arbeta med i framtiden för att det verkar ganska rörigt med allt som ska
göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar